lundi 22 mars 2010

Mariinsky Ballet .Don Quixote II

今天是第2場的Don Quixote.特別鳴謝:C小姐友情客串
終於可以坐返去stalls,雖然位置仍然不太理想,可能明年應該要開始訂票的第一天就訂
而家開始召集:2011年 Hong Kong Art Festival 既New York City Ballet,有邊個想睇?

是晚夫妻檔上場的是 Mr And Mrs.Marvienko.


在Mariinsky當soloist的太太 Anastasia (真係好鐘意呢個名,我有個女都係叫Anastasia)
外型是我心目中典型的Kirti,身型不用想也知道一定係手長腳長arch大
和丈夫Denis非常的合拍,
她的jump,pirouette也相當的穩定,怪不得可以從Kiev轉到Kirov
和Alina比,當然是Alina比較強,要不Alina如何在芸芸眾生中脫穎而出成為當中的明星

可是Anastasia有的是Denis :)
有些東西是扮不出來的:引用志雲大師最近熱話金句:
假的真不了,真的假不了
Mr And Mrs.Marvienko 的 Kitri & Basilio看來就是深愛對方的戀人
動作中的流露感情真摰,看Denis高高的舉起Anastasia時,就是覺得很放心, 而且兩人的lifting也真的做得極好,雖然觀眾冇反應,冇掌聲,但我在看的時候,心中~嘩嘩嘩!!!!!!


Denis雖然不及前晚的Vladimir Shklyarov靚仔,但他的pirouette!!!!!!
好像figure skating入面的spin,他可以從收腳去加速
jump呢,也不算太突出 ,但他所有動作都很sharp,而且很快....即是我們常說的摩打腳







呢個video唔係Mr And Mrs.Marvienko,
不過係youtube上面惟一可以搵到Anastasia跳act1


關於 costume,想知是否每個ballerina都可以穿不同款的costume跳kitri
Alina@Act1


Anastasia @ act1


Alina @ Act 4

Anastasia @ Act 4 ~件tutu閃到呢......一行出黎我諗起小鳳姐


有兩件事,仍然不明白的是:
1.為什麼香港人咁趕時間?
幕一落下來馬上有觀眾走
倒是令我想起了小時候看Margot Fonteyn 的自傳
說曾經到某個國家演出,
但完場只有機會謝一次幕,觀眾便會散場,
於是,她跑快一點就是為了謝多一次幕,
Margot Fonteyn  事後才知道觀眾是要趕公車
可是,香港彈丸之地,趕什麼?

2.文化中心可唔可以搵個職員拉好一d 個cutain ?
雖然明白香港一向不來這一套,但既然Mariinsky 喜歡 ,
那就應該找人拉好一點,人家過門都係客丫
每天看到dancer們,好似我細個玩捉迷藏咁響窗簾"捐"出黎
覺得好可憐

題外話,MsJ成日提到既黃大仙老師,
其實係以前一個已經退休既老師的一個學生
終於去左上佢堂,佢真係好好笑
動作教得很detail,
繼而發現原來我而家d short term memory真係幾差,
個exercise講完,未開始做已經唔記得.......
真係大件事~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 P.S:我要買GM ,GM,GM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.