mercredi 17 mars 2010

寒背

兜兜轉轉都係返左去銅鑼灣上堂
其實,我真係幾鐘意灣仔,上佢教既堂真係好開心,連我最唔鐘意既character dance都可以上得咁開心
不過灣仔老師的學生都比較年輕,所以上堂永遠是考試導向
夏天秋天要上major ,冬天春天要上grade
因為11月尾開始係考major既日子
而5月呢就係考grade 既日子

我蠻討厭考試 ....雖然沒資格去討厭它
可是當你覺得上堂開心,同老師又相處到
考試就好似搬石頭去擲自己隻腳趾
同Samantha Jones 對結婚既睇法一樣: Painful and unnecessary
或者,對好多人黎講,考試可以知道自己跳成點,知道自己既長處同埋短處從而改善

應該今世都唔會再去考試
不過.....一日不蓋棺,一日不定論,
上次話瘦返廿磅才會返去跳舞
20磅仍然牢牢地貼在身上,今天我卻去上堂了

銅鑼灣老師話我寒背多了
唔知點解那一刻想起病房內的蝦米婆婆,想好好訓下張床都唔得
好慘...................

我唔要寒背~~~~~~~~~
我要企高d!!!!!
我要減廿磅~~~~~~~~~~~
我要抬起頭做人!!!!!

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.