lundi 1 mars 2010

完美的一餐

和誰吃:希望真係對我好既所有朋友
吃什麼:所有好吃的東西也可以,

很希望可以搞返一次係所有朋友都會出席既聚會
大家唔會介意席上既人係唔識大家既
開開心心食返一餐
幾年前生日搞過一次類似既Gathering,
要再次多謝msK果晚幫我洗哂D碗

雖然個Topic係講完美的一餐,但總是想起唔完美的一餐
有一年生日,同左幾個去左bangkok過生日
去左我最鐘意既酒店同餐廳

生日果餐飯有兩位小姐遲到半個鐘定9個字
果一刻我真係黑面,真係覺得自己好慘....不過至少佢兩個仲有出現
其實反應咁大只因去程響CX上面睇左呢一集
Sex and the city<-----引爆左我既depression

 

1 Comment:

Jluvballet a dit…

I would like to have such a meal with you again ~^.^~

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.