vendredi 19 mars 2010

閑話

1公主病


作為一個照顧同埋關心人既行業,我們有公主病既患者並不少
事例1:
今日有位皇后因為想打既電話唔通
所以打比我地,order我地打去
因為只有我地呢d奴隸係會聽電話
事例2:
同房既公主,唔知係因為肌膚嬌嫩,唔習慣冷氣吹乾佢既皮膚
定係環保份子,覺得天氣咁,係唔應該開冷氣
所以一入房訓覺就狠狠咁關上冷氣,將露台的門盡量打開
半夜,我就已經比蚊咬醒左,聽到d蚊響耳邊飛過
將近天光才再入睡,
起身再發現自己塊面有將近10粒蚊享用過既痕跡
手腳,以至腳趾都有佢地既吻痕

公主殿下,我已經抄低你個名,
他日如果我因為今次比蚊咬而有咩野事,e.g登革熱
我一定會找你晦氣

溫馨提示:粉皮!覺得凍你加多張被啦,唔係呢d野都要人教下嘛,識唔識尊重下人

2.名校
上次提到家姐朋友個女,RBS唔收,而家煩惱既係去Bolshoi定係去Elmhurst
Bolshoi 既校友名單,粒粒巨星:
Polina Semionova,
Nina Ananiashvili,
Natalia Bessmertnova,
Vladimir Malakhov,
Maya Plisetsaya,
Irek Mukamedov,
Natalia Osipova

但要學俄文,同埋學Russian ballet,
作為一個媽媽,會唔會想放個女去Moscow 3年?
果度冬天冰天雪地
雖然畢左業,個名真係好好聽,但呢3年真係唔易捱喇
入得果度既人,好多都係細細個已經full time training,
你響香港係最top既學生,去到就可能考第尾
心理質素真係一定要好,否則好易depression
相信小朋友既校長同老師都已經心裡有數比佢去邊度training
真係好希望佢可以成大器

3.痛
星期三上完堂,出奇地只係痛左一日,琴日都只係個hip有d 痛
可能因為銅鑼灣老師冇親自上堂,我上堂偷左懶,所以會唔痛.......

星期日試下上聞名既黃大仙老師,睇下自己鐘唔鐘意佢

4.Blog
最近addict to寫blog,
連返工前都想寫d野
而家出去返工!!!!!

2 Comment:

carriefa a dit…

Are u using any apps to update blog? Or just using safari?
Carrie

Anna Scott a dit…

我好少用iphone update blog
因為我唔鐘意寫字

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.