samedi 13 mars 2010

世外桃源.飯聚

曾經有一個地方令我覺得返工真係好開心
在那兒,返完早的同事會同埋返晏既同事tea完先走
night完既同事又會同埋返早既同事食早餐
Senior既同事又會照顧D Junior既同事
雖然有時會好忙,但忙都係忙得好開心,每日返工就係笑到肚痛

聽到都覺得係世外桃源
有如此的好地方當然會招人妒忌
所以,世外桃源消失了
我地小市民各散東西
現在也不是不開心的,但相對以前的開心,真的是差多了

大家各有各忙的,要約一次飯局一點也不易
所以拆夥至今,5次飯局也未有約到
無他既..大家都忙
有人已經轉投另一間公司,有人轉到另一個部門,有人已經北上工作
終於響一人提議,二人宣揚,叫左一圍12大1細響賽馬會食飯
一直以為賽馬會係要會員先可以黎
但原來一眾草民如我,只要有恆生既白金卡,就會同會員一樣免收加一
滿貫廳地理位置不算方便,但勝在面向馬場,環境開揚
食物我覺得ok,但唔知琴晚一眾食家有什麼comment

多謝~李太請我地食飯
多謝~陳小妹妹帶比我地無限歡樂,雖然我都仲係好驚bb....

溫馨提示:呢度食飯,佢地會請你將電話調教至震機

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.