vendredi 12 mars 2010

雜記數則

1.第N次re-start ballet
唔知今次上到幾多堂,維持到幾耐,呢廿年黎同ballet離離合合左咁多次,每次re-start返都痛不欲生
今次正正式式咁去上堂
換黎既係,我想斬左對腳.........
我而家連上落樓梯都有問題,幾時會再返去上下一堂仍然成謎
連老師都叫我唔好比咁多堂學費,因為唔知我幾時又改變主意唔想上
又比我彈性上堂時間,鐘意幾時上就幾時上
Errrrrrrrrrrrrrrrrr.....你真係好了解我~

2.震撼
好多年前,我應該係F.6
我撞到F.3既同班同學佢拖住佢個仔已經識行
果一刻我呆左......而家個小朋友可能都已經讀緊中學
琴日,見返一個細我好多既芭蕾舞同學 (果時佢讀小學,仲有媽咪帶黎上堂)
佢已經有個兩歲既仔喇....
OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3.郵差叔叔
我住的大廈,有一個好聰明的郵差
試過online shopping,打錯座數
佢又可以派到件比我
今次,座數錯,冇寫而層數,冇寫單位,
郵件仍然安全到我手
bravo!!!!!!!!!!!!!郵差叔叔!
香港郵政係香港政府最出色既部門!!!

4.keyboard
netbook個keyboard壞左,四處找人維修不果
結果,search了好多forum,說只要換了keyboard便可以
所以,我真係自己換左個keyboard!!!!!!!
成功果一刻,個腦淨係諗:我真係可以唔駛搵人嫁喇
哈哈哈

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.