jeudi 18 mars 2010

夢.旅行II

又發關於旅行的夢
今次是去New York
夢入面班機係1545
但我等班(?船?機鐵)係1500

等的時候發現唔記得拎旅行書,顏色筆(唔知我拎黎做咩),iphone 充電器
同行既鬼佬借個電話比我打返去叫媽咪拎黎
佢個電話係一枝葯膏咁既形

坐左響等媽咪拎黎時,好想自己返去拎,覺得十分鐘係可以來回返到
個鬼佬係咁話媽咪黎到會搵唔到我 ,終於等到係細佬拎左隻白貓(-_-)幾本書,一堆顏色筆,但冇拎iphone條線比我
於是我自己跑返去拎,
果時又想係未打去叫CX issue張e-ticket出黎,同埋唔駛咁趕丫,我張機票仲可以改日期既
途經以前住既公屋附近,但跑到返去既屋企又唔係以前間屋,亦都唔係而家住果度
入到屋見到阿媽佢都執哂行李,話佢要去旅行

啟示:早d執哂行李

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.