vendredi 2 avril 2010

紐約.Planning 5


忘了要訂自由神像的門票
結果數天前發現五月的票已經全部沽清
因為上自由神像的皇冠,自911以後,已經關閉了多年,剛於去年9月重開,
所以特別受旅客們歡迎
為此沮喪了數天,
但剛剛到了門票網站瀏覽
卻又給我買到了~上午8時的票
有興趣到紐約,又會到自由神像的朋友,不妨記下以下網址
Online Ticket
要注意的是上皇冠要行354級的樓梯~

右邊的紐約出發日期倒數,總是令我有點焦慮,
好像沒多久便要出發,但很多事情未處理,很多旅遊書還沒有看完
感覺就像去考試似的...........

現準備了的有
住:
10/5至28/5:日本人家
28/5至30/5:hostel (未book)
30/5至31/5:Washington D.C/Niagara Falls (未決定)
31/5至02/6:日本人家

行程:(已confirm)
10/5~落機日:日本人家-->met opera house---> Empire state building (未book)
17/5~ABT opening gala
18/5~ABT La Bayadere :Diana Vishneva
29/5~Statue Of Liberty

6 Comment:

mad dog a dit…

911前我都上過一次"自由神像的皇冠", 上其實唔係好辛苦, 因為好窄, 要慢慢行. 落嚟先死, 之後對腳"yuen"幾日! 你如果要上ballet, 睇住呀 :) 你就好啦有得去nyc, miss it so much!

Anna Scott a dit…

會yuen幾日!!!!
上完去第2日仲要去washington D.C

至於ballet呢,都唔知上唔上到人地d beginner level

mad dog a dit…

DC!!! 又係好多嘢行/睇!
beginner to inter先囉如果驚, 我上次去SF, 一班裡level個range都好大, pro至幾年beginner人都有 :)

Anna Scott a dit…

London都係
明明果班係ELEM
但會有一"群"非常之PRO既日本人響度上
都係本著跟到就跟既精神
人地做triple,我做single

DC....我諗住join local tour去.
已經太多野想睇,太多堂想上
唔知點安排時間

仲有mamma mia....

mad dog a dit…

Anna: "都係本著跟到就跟既精神" exactly! 有機會同啲pro上堂都學到唔少, have fun! 我都未睇mamma mia!

Anna Scott a dit…

同d好pro既人一齊上堂
我未去到會有得著既level
次次淨係識呆左咁望住人地跳

哈哈

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.