vendredi 9 avril 2010

麻醉自己

信念1


"我好鐘意返工"
唉.............雖然我真係更鐘意放假~
但已經沒有假期可以放
有一天在公司大叫"我好鐘意返工"
senior的同事目瞪口呆

信念2


"我一定會瘦得返"
訂製旗袍期間已經講左好多次
腰會唔會可以瘦返3吋
6月,我一定會瘦..............
不過可以維持到幾時真係未知.........

信念3
 "我個一字馬會開得返"
基本上,我既問題都已經唔止係一字馬開唔到
係每一part既joint都有contracture
但我既信念只可以去到開返個一字馬


 信念4
"一年淨係可以買廿件衫"
去到4月已經買左2件.......
仲有好多件想買......................點算呀?
leotard,warm up又計唔計呀????

3 Comment:

Anonyme a dit…

support everything!!
1. when you reach NY and enjoy all ballet performance, shopping ballet shops and going to classes, you'll feel its really worthes
2. let's add oil together.... i need to lose some weight too!!
J XXX

Anonyme a dit…
Ce commentaire a été supprimé par un administrateur du blog.
Anna Scott a dit…

J,
1如果我入到境既話~~~~
我成日都懷疑我入唔入到境

2.你已經好瘦啦~仲想點呀,哈哈

btw,下次唔好用anonyme啦
用nom/url

我要估你係邊個

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.