jeudi 15 avril 2010

假期.安全感---->Absent

為假期而喊真的很無謂~
但又真的發生了
anyways,事到如今,已經沒辦法去改變
倒不如括出去
機票已經不能改
那倒不如既來之,則安之
你一定要我返工我都返唔到o架啦
還望各位同事多多幫忙,又要麻煩大家喇

雖然咁講真係好似好大口氣
但....一向返工,為錢既成份真係唔係咁高(當然冇錢又萬萬不能)
如果唔係和同事們一齊真係覺得開心既
一早便會轉到另一間公司去做
每個月高幾千蚊人工,仲要有double pay
賣假係被逼
我發誓呢一世都唔會再賣假
同埋公司入面既所謂自願參與原來從來都唔係自願
好唔鐘意龜婆一句大大聲既:"你賣假我地有比錢你o架!"
我都係人,都需要休息o架
你比錢我係唔係tax free先?
不過,龜婆你真係一野打沈左我
今日我除左因為你而喊,仲要冇上半山老師既堂
另外,cancel埋聽日既appointment
而家好似病埋~
你安樂啦~~~~~~~死龜婆

喊係某程度上因為自小缺乏安全感
幾乎全部假期都冇哂個感覺就係冇哂安全感
睇書都係話冇父母照顧所引致
由細到大都成日有患得患失既感覺
去旅行就算有足夠現金都係會用credit card
成日唔會信人,但有時又會亂信人

所以真係好怕拍拖
怕左自己成日亂咁鬧情緒,而無緣故地喊
曾經有一個男朋友,響我哭得江河缺堤的那一刻
好無奈既捧起我塊面問:"究竟你個小腦袋入面諗緊咩?"

更無奈既係:我諗唔起佢係咩野樣

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.