jeudi 18 février 2010

Looklet

素顏天使介紹既looklet,正如佢講,真係好玩到爆
因為咁凍,唔駛除衫,唔駛出街都可以襯衫
更重要既係唔會有人同你講:小姐,我地得返細碼渣
同埋:佢地既model全部都身材好好
點著都好睇~~~

以下係我製作的第一個look,唔係好特別,不過係一d我會著既衫 
(當然我冇咁瘦同埋對腳冇咁長啦)

shoes:係我既dream shoes By Christian Louboutin
Mini Dress by Only
Clutch Bag by Paris Kate & I

正面look:
 
背面look:
Portrait:
 

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.