dimanche 14 février 2010

情人節~


朋友最近拍拖了
成日都覺得好開心
我戥佢開心~始終可以因為(原本係)陌生人既人而咁開心係一件好事
最近掛在咀邊的是係:"佢對我好好","我真係好開心"
可以去愛人,又或者感受到愛係一種福氣~

佢開心之餘,亦都好似好希望我感受一下佢果種開心
當然我自己知自己事
每次拍拖都會情緒化到自己都頂唔順,
成日無原無故咁喊(我承認真係好恐怖)
繼而變成每次提出分手既都係自己
還是心如止水,自得其樂既生活比較適合我
有假期就去旅行
唔需要向任何人交代

年輕時怕過年,怕聖誕,怕生日,怕情人節
現在老了~對上述項目已經無感覺
因為發覺會忘記自己當日究竟做了什麼

單身惟一要擔心既係,入醫院沒有人買尿片,gum label上面寫上誰的電話號碼?
希望各位情人節快樂

PS.今天也是大年初一
希望今年可以有機會認真重返芭蕾舞課

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.