mercredi 17 février 2010

夢.旅行


間中都會發去旅行的夢
昨晚又發夢去bangkok
不知為什麼 delay~所以去到 le normandie時已經係3點...........

鏡頭一轉,去到hostel既樓梯
要行去2樓reception
入到房見到係3人房
reception個嬸嬸問我拎一張卡
結果我搵左好耐
摷開哂d野先搵到
個嬸嬸望左一下,就同我講,ok你係我地會員喇
至於係咩野會員....errr唔知

上次發呢類既夢而又印象深刻既
係去印度前
發夢去英國,響搭巴士去機場時
個行李唔知左一邊(即係打開個o急一邊厚一邊薄,我唔見左薄果一邊)
於是d地勤幫我打電話搵返個巴士司機~
轉個頭我又帶返果半個行李返屋企沖涼
沖完涼有人按門鐘,係巴士司機送返個行李俾比我
望左個鐘一下係2330
班機已經起飛左
再去到機場...個地勤小姐話可以比我轉下一班去LHR既機
不過要比200英磅去轉...
然後我就醒左喇

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.