mercredi 17 février 2010

朋友

我的朋友都是一圈圈的小圈子
每一個階段都有一班完全唔同既朋友
小學,幼稚園的朋友已經完全沒有聯絡(事實是連叫什麼名也忘記了)

中學同學,有幾個當年常常借功課給我的,
他們幾個月會見一次,有時候找我,我不是要返工就是太累忘了
回想應該有好幾年沒見面....
*剛剛check了自己當年的blog...可能自06年10月便沒再見過
那一次應該是其中一人的婚禮

第一次做伴娘既朋友....
佢嫁左之後over 5年冇見過,只係間中講下電話
前年食左一次飯....又唔見左人lu

中學時最好的朋友...中一同班同學,佢7年前結婚係我第2次做伴娘
08年陪我豪左一次oriental之後....好似舊年都冇見過

到出來工作以後的同事
除了一起工作時是日日見以外
通常一換工作環境.便是時候講bye bye
一年見到一次已經係非常好

至於理論上應該見面比較密既曦姐
佢老人家都唔係成日有時間接見我

朋友結婚以後,會很少去找她們了
因為大家既世界唔同左,你有你既生活,我有我既忙碌
好多時候,有左另一半既人有時間都會用黎陪對方
呢一方面,我好understanding o架
同你長相廝守既係佢唔係我
只要你地過得好,過得開心,我知道都會好開心~~~

如果你發現我和你不是一起工作or上堂/一年見多過一次
我想多謝你當我朋友
:)

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.