vendredi 17 septembre 2010

33歲

朋友每幾個月就會為佢兩個仔打下成長進度
今日生日,我又為自己打返個“成長進度”
33歲的我
老豆今年過左身,最遺憾既係,咁多年以黎,一直無辦法去愛佢
連基本溝通都做吾到。。
我真係好羨慕D人既DADDY錫個女錫到不得了,自己就是沒有做到的本事。

因為仍未發達,日日返工放工,續左張約,下個月會轉perm
人人都想知點解我會堅持響一個咁忙既地方返工
就係因為我好鐘意我班同事,雖然唔知佢地會吾會覺得我吾好
仲有今年最大既認知:同事就係同事,大部份都唔會變成朋友

今年係最瘋狂旅行既一年:
買左全年旅遊保,好抵~~~
9月:BKK
11月:Toyko
12月:India
1月:BKK
5月:New York
而家9月,又返左BKK

當中,終於去印度同埋紐約
我鐘意睇sex and the city
亦都鐘意New York
但我吾鍾意New Yorker

芭蕾舞方面:響New York上左3個星期堂,平時根本無時間,無體力去上,亦都因為成日吾捨得D貓而吾出門口,曾經嘗試響香港返去上,但原來而家真係做吾到
最愛老師,英國Maggie同New York Dorit
希望下年可以去搵佢上堂
今年已經睇到Diana同Natalie,好滿足~

身體健康方面,除左一直有既女性問題,今年加多左一樣皮膚問題
因此而戒左牛/旦/蝦,平時最鐘意老麥,KFC的我
而家最愛,蒸豆腐同烚生菜。
飲可樂變成最愛飲水
所以做造就左今年最成功既事:瘦左13磅

大家最關心既感情呢:
我吾會去愛人,而吾付出,又吾會有收獲囉 :)
我最愛既係我D寵物~

多謝各位的生日祝福

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.