jeudi 22 octobre 2009

1st grade 7 lesson & 第3堂

原來係第一次正正式式咁去上grade 7
今日又返左去ms chun度上堂
撞返一個7年幾前既同學,我對佢完全冇哂印象
不過佢一眼就認得好,好西利
佢一路keep住跳左咁多年,好叻
從佢口中知返d以前老師而家既情況
吳老師個knee要做ot,希望佢快d可以好返啦

上barre work 已經開始成日發夢
做做下右腳唔知點解又會自己轉左腳
好彩老師好好人
去到center仲加亂
d step mark動作時o岩,但一正式又錯
-_-
d手手腳腳打哂click咁

anyways,今日有上我最憎既character
好奇怪,我真係第一次覺得character係好玩
咁多年以黎,我都係上親就會諗:快d落堂啦,快d落堂啦~~~
最嚴重果次係一路跳,一路想喊
今日終於冇呢個感覺,仲好出奇地好開心咁

不過...............我條character skirt究竟去左邊呢?

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.