mercredi 27 août 2008

啟示

發夢自己返左去以前間安老院從新入職
見返以前d同事
見返以前d院友

唔知點解間院有一半變左做spa
以前個老細同我解釋d野同埋講對我既工作未來有咩野plan時
我唔知點解我同佢講我自己有咩野plan
話我自己想襯後生留響call ward度做
仲指住左兩個當年好麻煩既院友話:"如果呢d人響call ward出現,一早比人掉左去convalescent

係唔係即係我響夢度重新remind返我
而家份工係自己揀既?

Creative Commons License WhoopsiDaisies由Anna Scott製作,是採用共享創意 署名-非商業性-相同方式共享 3.0 香港 授權條款授權.